Hemma efter en lång dag!

Hej hej nu är jag hemma igen.. hann inte blogg i morse, tyvärr.

Dagen började med att jag gick upp halv 8 för att göra mig iordning för 08:30 skulle vi på en föreläsning om HLT = hjärt och lung räddning.

det gick bra.. vi fick varsin liten docka som de kallade för "minianne" som vi fick tycka ochg blåsa in luft i. skönt att vi inte var så många ( vi är uppdelade i grupper och var ca 4 st som orkade komma upp så tidigt på morgonen) vi fick fika där oxå jätte söta var dem som hade hand om det en tant och en gubbe :)

sen var det lunch efter det då stack jag hem en snabbis och åt lite och sen tillbaka för att göra rörelsegrejer i danssalen på ABF - det var skit tråkigt. behöver inte skriva om det för det är inte värt det.

sen cyklade jag hem och här är jag nu.. tänkte snart börja med maten ( mat som tommy ej gillar men det får han leva med ) idag blir det nämnligen Grönsakssoppa.. så det så!

Imorgon så ska jag vara på ABF 08:10 för vi ska åka till g-kås för studiebesök och sen stanna kvar lite för shopping :D wiiee

Nu sitter jag och väntar på att klockan skall bli 18:30 för då är det boxning! hell yeah Onsdag idag vettu :D


( Gammal bild från i vintras)
Då var jag fof brunett nått jag INTE tänker göra om med tanke på vilken helvete jag hade att färga tillbaka till min vanliga hårfärg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0