Hej och Hå

Hej på er!

har inte blivit mycket bloggande idag har inte haft tid..

idag har jag

* vart på arbetsförmedlingen och lämnat betyg

* lagat mat ( fullkornspasta med skinksås)

* Fotat lite ( kommer bilder snart)

* Vart med älsklingen på Hajen och handlat mat

* tränat ( skönt! ) går mycket bättre nu när jag slutat röka (Y)

Tommy var så söt när ja kom hem.. jag hoppade in i duschen direekt och när jag kom ut var det tända ljus i vardagsrummet. Han hade även gjort knäckebrödsmackor med leverpastej och saltgurka + skalat en morot + skärt apelsinklyftor! LYX!

*  Kollat på andra avenyn med tommy

Nu blir det sängen och kolla på hells kitchen!

Måste upp tidigt imon för att ringa till ALFA kassan massa stul med papper och sån skit.. trodde det skulle vara lätt att gå med där, men nejjjjj .. papper hit papper dit.. inte nog med att ja skickat massa papper och intyg och bevis till dem..

ska ringa kundtjänst imon och kolla upp detta. Har till den 6 oktober på mig annars avslås min ansökan.. ( sucks)

Hörs imon igen :)

 
Osminkad - Men vem bryr sig ;) ni tittar bara på disel ändå ;) right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0