Dax För fredagsmys om det e så det sista jag gör

Hej hej på er.. efter coops på tv vid 18:45 gick jag till gymmet och tränade i 1 h 15min ( gött)

har lagt upp ett tränings-schema. För att inte gå på för hårt så ser det ut såhär

Måndag -  Gym ( kondition )

Tisdag - Vilodag

Onsdag - Boxningen 90 Min

Torsdag - Vilodag

Fredag - gym ( styrka )

Helgen friii.

Jag vet om jag hade pushat mig mer så hade det bara blivit pankaka av allt.

Får se hur detta går.

Denhär veckan har jag hållt mig till det

+ att allt tillbehör i maten är fullkorn (Y)

fullkornspasta, fullkorns ris, matvete , bullgur

det är dem tillbehören jag lagar mat på.

På söndag är jag rökfri 1 månad ( HURRAAAAAA)


( Ej min bild )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0