rassel rassel rassel och pliiing!

Hej på er!

eller jag kan säga som det är God morgon
jag skämms inte :P haha

gud vad det blåste ute igår och regnade! storm verkligen.. blev helt chokad när jag gick av tåget i varberg där ja möttes av rena orkanen.

Jag kände mig gött krasslig igår - hosta och ont när jag svalde... jag  vill inte ! vill inte bli förkyld! jag har inte tid med det!

idag känns det dock lite bättre och idag ska jag inte vara på ABF förrens 12:00 SKÖNT! så jag sov ut till 10:15 idag wiie..

Jag har inte heller hört något om min sladd till datorn! fan va knas.. jäkla hp..därför har det inte blivit mycket bloggande sen i onsdags.. men hoppas på att få sladden i veckan..


Nej nu ska jag hoppa in i duschen och göra i ordning mig för att sen cykla iväg till ABF :)

Hörs senare :D

kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0