Kommer ni ihåg tamagotchin?



Den lilla prylen som man skulle mata, sköta om och mata så det växte upp till en dinosaurie eller anka eller  hund eller vad det nu var man hade.

jag minns att jag brukade smita ut från klassrummet för att jag skulle se till att den hade det bra - man fick ju inte ha den i klassrummet. haha


Eller hur ledsen jag blev första gången den dog.
jag fattade visst inte vad som hade hänt.
minns att jag satt i köket med mamma och åt en kaviarmacka då det plötsligt syntes en gravsten och ett ledset spöke på displayen.

jag blev förskräckt!

den var död

hur gammal kan man vart då ca 10 - 11?
minns inte men det var jätte länge sedan!

sen ville ja inte ha någon efter det..

tills jag köpte en annan men den tappade jag en sommar när vi skulle åka trampbåt nånstanns..

Kommer ni ihåg?

den var mitt allt just då :P

hur var det för er?

har ni ägt någon?

när?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0