´Home sweet home!

Hej hej!

nu är jag hemma efter en fullspäckad dag - enligt mig då ;)

08:50 - 15:00

haha men tänk hur slapp man blir när man inte jobbar..jämför det med mina 12 timmars pass på ringhals! hahaha :)

men hade lätt gjort om det och jobbat där - KLIRR i kassan om man säger så :)

Äntligen är papprerna ifyllda och vi får vår ersättning den 25 - 27 varje månad.. ingen stor slant.. men det är alltid nått!

sen kollade vi på den andra delen av filmen "jag och AB"

Den filmen fick mig att inse att jag kan påverka mig själv och min vardag mer än vad jag trodde jag kunde göra..
genom att helt enkelt ställa in sig på att det ska bli en bra dag!

låter sjukt men vi kan göra mer med tanken än vad man tror.

sen har vi varit på rektyringsdag på arbetsförmedlingen.
Inget att ha
lämnade in en intresseanmälan iaf på vikarie/timmanställning

men sen var jag ju inte ensam om det så chansen att dem ringer just mig är = 0

men man kan ju hoppas.. peppar peppar ta  i trää RING MIG!!!!

sen cyklade jag och sandra hem.. stannade till hemma hos henne och hennes SÅÅÅÅÅ söta chivava ( hur stavas det?)
vi var ute en sväng med henne.. hon är inte stor alltså.. :)

sen började det spöregna så jag drog hem..



ska snart börja med maten idag blir det korvstroganoff & ris :D

later!

kisses




Kommentarer
Postat av: Emma

Det håller jag med om, H&M är riktigt bra! :D

2009-10-08 @ 15:31:07
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0