G-kås!

Hej hej!

Min klocka ringde 07:00 Dags att gå upp ur den varma goa sängen med duntäcket som jag nyss började använda ( en grej till för att INTE vilja gå ur sängen)

Jaa.. kom upp 07:15 hahah :P som att ni inte snozar ;)

gjorde mig iordning och åt en prickigkorvsmacka och cyklade iväg till ABF.
där delades vi upp i olika bilar jag och sandra ( en tjej jag lärt känna på abf som går i min grupp) åkte med alexander som även han går i min grupp.

Jag försökte spräcka det pinsama tystnaden i bilen med att säga.. 
- Jaaa jag heter ellinor och jag är  arbetslös! ( från ingenstanns)
sen lättade det.. och alla började små prata ( INGEN känner varandra )

vi kom fram till g-kås och fick fika och lyssna på en som snattrade så om g-kås historia.. ( bla bla bla)
men teet var gott!

sen fick vi gå och shoppa lite innan hemgång..

på g-kås blev det

* 2 par tjocka leggings (gråa, svarta)
* 1 par tunna leggings med mönster. ( svarta)
* ett par benvärmare ( svarta)
* ett blodrött nagelack (matt färg)
* makeup remover ( oljelappar)
* en bordstabblett till katterna för att ha under mat och vattenskålen ( med fiskben på)
* ett litet kitt med kattleksaker ( till katterna)



( var lite mer saker i innan ,men katterna leker för fullt med dem just nu)




Nu ska jag starta en ny tvättmaskin!

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0