Dålig uppdatering!

Hej!

åh jag vet..

men idag har det inte vart någon bra dag... är förkyld.. eller har vart det i en vecka snart och har liksom vart på "gränsen" till att bli sängliggande..men den bryter aldrig ut! det ligger bara där och lurar.. så när jag vaknade imorse trodde jag verkligen att den brytit ut.. men det blev bättre på dagen sen..

vill verkligen att den ska bryta ut! ( låter inte klokt va?)
men jag vill att det ska gå över helt.. så jag slipper

halsont, yrsel ( så fort jag ska göra nått eller anstränga mig)
och att andas "varm luft"

jag skriver mer imon och då kommer fotona med ;)

nu blir det film och mys med älsklingen :)

kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0