pirrig i magen

God morgon på er!

wow jag kom upp idag! klockan kvart över 6!

det regnar ute och jag vill inte annat än att krypa under täcket igen men its a no no ...

för idag börjar jag ju på sjukhemmet.. ååh jag hoppas verkligen att det ska kännas bra där..

är mest bervös inför hur jag ska känna när jag är där.. inge annat liksom..

jag börjar 08:00 så jag får cykla ungefär halv för att slippa stressa ( och för att leda cykeln i den brantaste backen!)

har laddat min mp3 men lite skön musik så att cykla blir nog inga problem..

ja men nu ska jag dricka upp mitt kaffe och dra i mig en jalla yoggi

hörs när jag kommer hem..

slutar 15:00


kisses!



kör på 2 flätor idag ( för de gammlas skull )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0