Fredag

Hej hej..

åh fredag och helg! tiden bara rinner iväg nu tycker jag det är jul snart! haha

har iaf bestämt att det blir att åka till trollis på julafton.

ingen riktig jul när man inte får träffa sin familj tycker jag och pratade med tommy igår om det..
 hans svar var: - allt för dig gumman, det vet du.

åh tommy är den bästa killen man kan ha.. att jag hade sån tur att hitta honom :) tihi..


ja så som sagt trollhättan på julafton sen hem samma kväll igen ( för att fira med tommys familj dan efter)

tommys pappa brukar vi alltid träffa dan innan julafton.. så vi hinner nog med allt!

känns lite lättare nu när man har allt klart.. om det nu inte blir snöstorm och ingen kommer ut någonstanns!


hahaha :P positiva tankar vettu :)


sitter just nu och kollar på cops på 6an ..

väntar på att sandra ska bli färdig på hennes arbetsintervju sen ska jag träffa henne :)

annars blir det nog en lugn fredag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0