En regning söndag

Hej hej!

usch vad jag hatar söndagar! nått mer jag hatar är spöregn och vet ni vad?
det spöregnar ute, så det blir dubbelt upp..
 yeey for me!

sitter och kollar på MTV - The City weekend break

Är samtidigt lite nervös inför imon fastän jag vet ungefär hur det kommer gå.
Jag syftar självklart på praktiken.

Men denhär gången så kommer jag jobba med gammla som endast är fysiskt skadade annars helt normala gammligar.
Det är fortfarande Norlandia Care jag ska vara på bara i ett annat hus.

Jag var ute på stan igår för att leta efter ett par inneskor
och jag hittade ett par på sko-rea butiken

ett par riktiga "frökentofflor"
med spännen och rubbet..
dem är ju inte det snyggaste man sett och inga man går ut på krogen i heller för den delen
men gud så sköna!
så dem ska jag trampa runt i på praktiken ist för foppa tofflor :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0