Blåsigt och städdag

Hej hej!

idag har jag och tommy städat!

vi har kämpat på bra och slängt massa onädiga prylar..

fattar inte varför det är så svårt att slänga saker..

tommy: vad ska vi med en tom bruk till?

Jag.. jaa man kan ha massa saker i den ju!

tommy.. neeej den slänger vi..


ska du ha denhär?

JAAAA!

till vadå

ömmm

släääng!

Hahaha.

vi har vart och handlat lite med..

nu sitter jag och kollar på repris av top model och äter gott och blandat:P


köpte godis :P


bloggar lite :)


vi har tänt massa värmeljus!

gud jag tror jag blivit beroende av värmeljus!

de tänds varje kväll ( eller efter 4 nu när det blir mörkt)

Det är inte bara dem som är på bordet här utan.. typ 20 till haha:D

men det är mysigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0