En SkräddarSydd Lillasyster

Hej på er!

var det någon mer än jag som såg en skräddarsydd lillasyster i onsdags?
paret var ju ifrån min stad trollhättan.
dem hade två pojkar som fick en dödlig sjukdom och genom att skapa ett "skräddarsydd lillasyster" så kunde de ta en bit av de nyfödda barnets benmärg för att rädda deras son. det var massa diskussioner om detta om man skulle få göra så..
men det gick igenom.

Har inte haft mycket att skriva som ni kanske märkt.. har inte haft lust.. det suger rent ut sagt att bli av med jobbet.. då börjar tjatet och arbetsförmedlingen osv.. usch så jag har inte haft någon ork.

sitter här med morgon kaffet, tommy lyckades väcka mig halv 6 för att säga att: om du går upp nu så är du trött sen när vi ska sova. Ja, han lyckades för här sitter jag.. med morgonkaffet och en smoothie ( fick en ny mixer av min syster i 20års present!) yey denna ska jag inte låta brinna :P som den andra gjorde..

Så vad händer idag då: ( har ganska mycket att göra)

* frulle
* starta tvätt
* Gå till arbetsförnedringen
* köpa brassestol ( att sitta i i solen nu när det ska bli fint väder hela helgen)
* göra egna köttbullar ( mer salt denna gången)
*städa upp
* SKAFFA GYMKORT!

jaa.. det var lite av vad jag ska göra idag..får se vad jag hinner med.. jag är en expert på att göra ALLT annat än det jag borde göra :P men detta ska jag försöka hålla mig till idag..speciellt gymmet nu ska jag ner i vikt..

för övrigt så har jag ju vart hos min bror förra helgen - riktigt mysigt jättefint väder och massa grillat och bärs! ( kort kommer in senare)

nu ska jag kolla lite till på vakna med the voice på kanal 5!

Later!

Älskar dig tommy :)

Kommentarer
Postat av: Erika - Att övervinna min Fetma!

Hej! :)

Då kommer jag följa dej. Lägga till varann på bloglovin?:) Kul o följa andras viktnedgång.



Jag dricker inte smoothie ;) Hehe. Men den du dricker tycker jag verkar bra =)

2009-05-29 @ 09:54:48
URL: http://mrserika.blogg.se/
Postat av: steph

hej gumman! hoppas att allt e bra med dig/er!

Trist att du har blivit av med jobbet. Sitter vi i samma båt ;)

Jag har försökt leta upp eran adress men hittar den inte på hitta eller så...hade tänkt skicka en liten sak till er ;) så du kan väl skicka den i ett sms eller via bloggen så snart du kan!

Saknar dig!

Puss å krams!

2009-05-30 @ 02:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0