En gosig Tv-kväll

Hej idag har det vart en mysig dag!!

vaknade vid 11 nått.. tog en dusch och grejade lite.. sen ringde tommys mamma och fråga om jag ville hänga med henne och handla lite :)

hittade riktigt fina grejer faktiskt.. sen åkte vi till willys och fynda med veckans varor :)

sen har jag och tommy vart på hajen och handlat lite grejer..imon blir dert ut och äta . mysigt värre..

köpte Gliss hårinpackning (19) med som suss sa var bra mot torrt och slitet hår som jag fått nu att att få tillbaka min blonda hårfärg..

Just nu sitter jag och kollar på Grannfejden som jag tycker är grymt roligt! nyss såg jag en sliskig gubbe som åt lingon som om de vore godis.. mumms :P haaha.. det är så roligt att dem är så sura på varandra för skitsaker :) haha



idag sista dagen  som tonåring imon blir jag stor på riktigt 20 bast :) men ska tyvärr jobba :( men det går det med

nu ska jag fortsätta kolla på grannfejden!

ha de bra KRAM


längtar tills mitt hå växer ut igen.. och en grej säger jag bara .. att aldrig i helvete att jag färgar håret mörkt igen ( det är inte värt det)
peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0