carpe diem

hallå på er!!

sov länge idag med men vaknade iaf av att solen sken som bare den! god morgon världen.

så vad händer idag.. jag har dratt i mig ett minirussinpaket och ska snart koka lite kaffe så man vaknar riktigt..( gör inte det annars)

idag ska jag gå och lägga min HM beställning på lådan sen blir det tvättning och lite småplock här hemma..

sitter och kollar på OPRAH´s show nu på 3an.. där det var en kvinna som hade glömt att lämna sitt barn hos dagmamman ( eftersom hon var så tyst och sov) så hon glömde bort henne i bilen i 8 timmar! när hon var inne och jobbade så satt den 2 åriga flickan i bilen, det var 35 grader ute.. och den lilla flickan dog av värmeslag.. usch..jag hade inte velat vara den mamman.


fint väder!!


och rumpnissarna vill ha mat :P



Nu blir det kaffe!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0