Åh Vilken Underbar Dag!

HEEEJ!

jösses sikket väder jag kan inte tro att det är sant!
jag låg ute och solade nyss 1 timma.. svettades ihjäl ungefär grymt varmt var det ( tömde hela vattenflaskan över mig utan en enda min) då är det varmt!

jaa.. igår var jag ju på arbetsförmedlingen .. vet inte riktigt vad jag ska säga om det faktiskt.. inte så roligt att vara där..
när jag kom dit fick jag sitta vid en dator och greja..då det kommer fram en kvinna till mig som knacka mig på axeln och frågade vart ENTER satt på tangentbordet.. min tanke då var - HERREGUD VAD GÖR JAG HÄR!!!!!!!

efter af så gick jag till rusta! och köpte mig en brassestol! när jag väl var på rusta ringde stina och fråga om vi kunde ses ( stina har flyttat ifrån thn nu med till halmstad och hade ett jobb i varberg.. visst sa jag och knalla och gick hem och sen till hamsgrillen..

så vad händer idag?..jo ska sola lite till ( när jag skrivit klart detta) sen ska jag duschaaa KALLLT! och sen ska vi packa ihop oss och åka till tommys mamma och magnus för grillning och övernattning MYYYS!

imorgon blir det av till tommys farmor och farfar för middag :) mys det med..

nej nu kallar solen igen PUH!

ba bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0