SöndagsKok

Hej på er!

nu har jag och älskling nyss dratt i oss varsinn pizza NAMN!

innan det så var vi och handlade mat.. jag fattar fof inte vart all vår mat tar vägen.. för vi bara köper och köper verkar det som..jag tycker inte vi äter speciellt mycket..och vi handlar inget onödigt heller...( inte nu iaf)

jaa just nu håller vi på att göra söndagskok.. vilket innebär att vi gör matlådor för alla dagar vi jobbar nu och fryser in det etfersom inte någon av oss kommer orka att laga mat med de jobbtider som vi har..jag jobbar till 07:00 på fredag morgon.

så nu har vi massa lådor att frysa in så det är enkelt att bara ta en när man ska iväg

Imon då.. första dan på jobbet.. känns okej faktiskt.. ska gå till järnvägsstationen och möta mikaela som är så snäll och låter mig åka med henne :) klockan 18:20 ska jag stå där och se lagon uttråkad ut :P skämt å sido Jobb är jobb och jag är Föör**at glad över att ha fått chansen att komma tillbaka till ringhals efter förra revitionen som inte gick nå vidatre.. hoppas verkligen VERKLIGEN att det blir bättre denna gången..

så nu åter till köket där vi lär stå ett tag!:)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0