Resultatet efter frissan



Hej på er!
jag säger bara detta!? att aldrig mera mörkhårig isåfall ska jag ha det resten av mitt liv!

när jag kom till frissan idag hade jag bara EN tanke.. och det var att det kan inte bli värre än så här



Jag gick till frisören vid 10:00

hon var jätte trevligt och gjorde över 43 blonda slingor i mitt hår samt färgade resten ( det oranga) ljusbrunt)
hon var jättre trevlig och jag fick fika när jag väntade på att färgen skulle bli klar.. hittade även två nagelack där som var superfina.. ett blått och ett skimmrande :)

nu ser jag ut såhär



Hellre det är att vara oranghårig!


nu måste jag få i mig lite kaffe sen ska jag kolla buss till ringhals för att ta ut mitt passerkort!

LATER!!!


Kommentarer
Postat av: Leia

Tackar.

2009-03-13 @ 12:39:04
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0