Onsdag - Åkte till Thn

Åkte till Thn ungefär vid 4 tiden på eftermiddagen

när jag kom till pressbyron så köpte jag som vanligt en vanlig biljett ( ingen där sa nå annat)

när tåget kommer så frågar konduktören vilken vagn jag har på min biljett?

hhm va tänkte jag då..

då sa han att det var ett x2000 tåg och att ja inte fick åka med eftersom jag inte hade någon sån biljett
och att det hade kostat mig 800 i böter om ja ville med

jag blev helt stum och hade ju redan matchat in tåg fram göteborg till trollhättan och skulle precis hinna köpa biljett på gbg central. och berättade det för honom och såg väldigt ledsen ut.

Som tur var var det en snäll man som sa åt mig att gå på ändå och tog mig "vanliga" biljett och sa att han skulle fixa lite och gick iväg..

sen kom han tillbaka och viskade att : Säg inget till någon!

Snällt ju :)

sen mötte jag mammi i göteborg och tog tåget med henne till thn...

mammi hade köpt massa nya grejer till lägenheten ( den som jag tycker ÄR SÅ fin!)

sen kom isabella och cicci och hämtade upp mig med Maxmat och vi åkte till stina och spela spel och drack vin och kollade på efterlyst.

efter det så fick jag och cicci skjuts av johanna hem till cicci där jag sov.. vi kollade på Nina frisk innan vi somnade :)
Och tjatade en del oxå så klart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0