Nej usch!

Nej usch nu orkar jag inte vara uppe längre.. jag har kollat igenom 1 film och 4 scrubs avsnitt.. och ögonen svider av sömn..nu kryper jag till kojs..

ska upp imon i tid så jag hinner fixa allt inför tha jobb :)

Ni sussar nog gott nu kan jag tro.. men usch kommer jag kunna somna? är faktiskt nervös om jag ska erkänna..
har dåliga vibbar från sist jag var där så..det kommer tillbaka till och med den lilla stunden som jag var där och hämtade ut mitt passerkort..

men sånt är livet..

nu är jag trött.. vi hörs imon..

Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Lycka till med jobbet. Vi hörs Kram Susanne

2009-03-16 @ 05:42:02
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0