Män Som Hatar Kvinnor.

Hejsan! nu har jag och tommy precis kommit hem efter bion "män som hatar kvinnor" och vad har man att säga om den då.. ja det var sådär.. jag är faktiskt lite besviken på det och tyckte inte den var så värst bra.. men tommy däremot som ALDRIG brukar gillar svenska filmer tyckte den var bra..

så den får en OKEJ :)

vet ni vad som hade suttit fint nu?




Mumms :) höhö

lite pics då innan vi gick till bion :) har man tråkigt så har man.

En grej är lite konstig.. eller konstig.. min katt turbo hittar så udda ställen att ligga och sova på.. högst upp på hyllan eller högst upp på kanten av en dörr eller kolla här:


På sterion.. ja han låg och svov där :P


han låg där och sträckte ut sig som en kung.. medans disel låg som en bulle på mattan under :)


Hello sexy ;)


Disel fiseen kan allt få till snygga miner hon med :)


kolla in de n här  då.- - ska vi gå hem till dig eller hem till mig?;)


men inget slår den stolte kungen på cdspelarn :)


Nu blir det mer mys.. älsklingen går runt och tänder alla våra  50 lycktor med värmeljus! :) cutie :)

sen är det bara att kämpa på för att vara vaken.. som sagt ska vända på dygnet :)

detta kommer vara min dag 5 dagar frammåt.


så ha det så great sålänge.. kanske skriver mer sen om jag orkar.. annars hörs vi imon KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0