Lördagdagsattvändapådygnet

Hej på er.. har nyss målat mina naglar.. fick låna ett jättefint lack av isabella i thn så ja köpte lika dant :) peatch typ :) jätte fint..

älskling håller på och laga mat i köket och ja kollar lite på the hills.. snart börjar ju fortsättningen "the city" där man får följa whitney.

jaa nu måste jag verkligen vända på dygnet.. börjar som sagt jobba på måndag och då är det natt 19:00 - 07:00 i fyra dagar.. och för att orka måste man vänja sig att sova på dan och vara vaken på natten :)

har fixat skjuts med med mikaela som jag jobbade med sist som fått körkort och flyttat lite närmare mig så perfek då SAMÅKNING YEAH maaan :)

Ser fram emot bion ikväll 21:00 har verkligen velat se den filmen jätte länge " män som hatar kvinnor" och har lyckats att få tommy at följa med fast han ville hellre se nått annat ..men icke denna gången är jag envis! hihi

ojoj, mins inte sist jag var på bio.. det var evigheter sen.. det har ju inte kommit så mycket bra filmer nu de sista - de man trodde var bra har ju visat sig vara en besvikelse.. och man går ju bara på bio om det är någon speciell film man vill se där.. alla andra kan man ju hyra och se hemma..

Nej nu ska jag kolla om tommy behöver hjälp i köket!

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0