full fräs med majonäs

Hej på er!

sent blogginlägg idag.. har haft en del att göra.. bland annat ringt till ringhals igen och fixat lite.. så jag ska hämta ut mitt passerkort på fredagmorgon göttans!

ska strax iväg och posta lite brev och sen ska jag prata med pappa om hur det blir imon..

för vi hade bestämt att det skulle vara en sandra och pappa och ellinor dag imon där alla ses och kanske går på bio och äter nått gott..

hoppas det blir så nu..

ja och igår kämpande jag för att få tillbaka min blonda hårfärrg.. och jaa det var ju inte lätt precis alla mina slingor blir blonda men resen var så mörkt så att det inte händer nått.. detta måste fixas! pronto! för såhär vilkl jag inte se ut i håret gul blond i mittbenan och resten brunt.. nej fy fy..

men nu blir det kaffe innan jag ska ut med breven So long!

bloggar när jag kommer tillbaka!

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0