Fredags MYS

Hej på er!

har vart och hämtat mitt kort nu på ringhals.. gött gött nu är det bara och tuta och köra.. för nu är allt förberett på jobba jobba jobba..

åkte hem med tommy och lagade mat.. sen var ja så PIIIIP trött så att vi båda la oss och kollade på tv.. det slutade med att båda somnade och sov till 20:30 då när jag vaknade hade jag sånt godis sug.. så jag gick till hemmakväll och köpte en rejäl påse jag tänkte mummsa på nu :) älskling sover fof :)



Lite egobilder :P efter frissan och innan ringhals










Japp och där var dem :) är dock inte 100% nöjd efter frissan ( men blir man någonsinn det?)
tycker det se gråfärgat ut + att håret har tatt mycket skada efter slingorna.. dem måste ha haft nått ULTRA slingmedel för där blev dem vita.. men hemma hände det ingenting..

jaja nästa gång.. eller ja..så tänker ja gå till frisssan drireekt isf.. utan orange hår.. haha

om det blir nån annan gång :)

Nej nu blir det soffan och TV/ GODIS/ KATT mys!

vi höres!

Hoppas ni får en trevlig fredagskväll!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0