Fredag - Badtunna!

Vaknade sisådär vid en 13:00 tiden och duscha gjorde mig i orning och åka tåg hem till varberg igen..

där tommy mötte mig på satationen, vi skulle hem till tommys pappa och kerstin på middag och för att bada badtunna ute :)

Dem hade gjort iordning deras kök med såhär såg kvällen ut :)

Köket ( KLICKA FÖR ATT SE BILDERNA STÖRRE!)


 


Middag



Badtunna!


Tommy och hans pappa


Jag och tommy

COOLA BILDER JAG TOG!


ljus


ljus ( ser ni att jag forma det som ett hjärta?
coolt ju!


ljus och hjärtan här med
Ganska stolt ändå över fotona!

FIKA!


mummsiga muffins och kaffe + massa prat

Åkte hem vid 00:00 tiden

Trötta :)



Kommentarer
Postat av: Emma

Kul med badtunna :)

Coola bilder på ljusen :)

2009-03-09 @ 08:15:32
URL: http://godisflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0