Dag 2 på en helvetes revition

Hej på er!

i made it! första natten avklarad.. men den enda rast jag hade var i 1 ½ h!! resten var det fullt upp! på 12 h..
och jag har lite jobb.. tänk då de som har mycket att göra hur stressade de måste vara..

sen har jag en klump i magen av att jobba dag. såg i morse när ja gick av 07:00 att det var kö för at komma in på jobbområdet! så SJUKT mycket folk! så om man vill komma i tid så får man nog vara där 1 ½ h innan man börjar.. och ledarna blir "griniga" och säger att man börjar 7 och man kan inte hjälpa om den kön går fort eller långsamt..

tur iaf att jag sparar tid med att åka med mikaela :)

jag har btw skoskav mellan ALLA tårna på BÅDA fötterna!! jag var tvungen att gå runt i 38 igår när jag eg har 39 ½ i stolek på fötterna.. för dem hade inte några skor.. ska försöka haffa några idag..lätt för så här ska de inte vara....

nej nu får jag packa och fixa lite dags att tjäna cash hörrni! :D  hörs imon om jag orkar blogga innan dag 3 på jobbet..

Puss


såhär ser man ut efter första natten då ( jag lovar det kommer se värre ut ju mer tiden går!)
påsarna underögonen är täckta av fondaition annars skulle ni bli rädda ;)


Haha !

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godkväll!!! Ja tycker synd om dig som fick för små skor inte klokt att dom inte hade skor i rätt storlek. Ha en bra kväll. Kram Susanne

2009-03-17 @ 18:54:39
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! ha en bra dag. Kram Susanne

2009-03-18 @ 08:16:09
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0