Marknad på torget i varberg!

Hellu på er!

ännu en varm dag! puh! kvavt som tusan och sol sol sol!

idag är det marknad på torget i varberg. tänkte gå dit och köpa tyg och sy nya gardiner.. vi har frans gardiner just nu.. men katterna äter på dem som om det vore spagettistrån som hängde där.
inte bra alls! så detta tänkte jag fixa med idag..

nu blir det att hoppa in i duschen och fixa iordning mig :)

sen måste jag även köpa en ny laddare IGEN typ den 4 som jag glömde i trollhättan..haha men så är det.. då vet jag iaf att om jag ska dit nu så behöver jag inte ta med någon för alla har varsinn haha!

ba bye!

juste får inte glömma att ringa farsgubben idag.. han fyller år :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0