£llan Pysslar!


Jag har börjat att klä in de tråkiga vanliga papplådorna som katterna ligger i med fint tyg :D ser mycket snyggare ut nu än bruna pappkartonger!


Har ändrat om på vardagsrumsbordet.. mycket finare nu..


Jag har köpt en cool växt ( som inte ska dö!) och lagt i fina blå stenar :)
fint va?


cool sparbössa.. nu ska de sparas pengar.. mynten iaf :)



där de fula lådorna stog förrut ställde jag en svart vas med fina blommor i :)
de nu mera fina lådorna står bredvid tommys databord :) mycket mer friare på nått sätt :)

hihi ååh jag vill ändra om hela lägenheten! jag måste få ett jobb snart! jag vill trivas där jag bor och att det ska se fint ut!

jag har även hittat små pallar runda och fyrkantiga.. som man kan öppna och lägga saker i! åh en möbel + förvaring precis vad vi behöver.. men de kostar ju! fan oxå någon som vill anställa mig? jag gör vad som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0