Jag har fuckat upp det igen!

Åh.. i måndags låg jag och kollade på tv och kom på att jag hade tvätt i tvättstugan att hämta och vika.. jag sprang ner i pausen för att hämta de.. men någon hade tagit min IKEA påse som jag brukar ha och bära upp tvätten i.. så jag fick ta den stora röda baljan som fanns i tvättstugan.. med dålig sikt skulle jag springa upp för stentrappan ( som btw bara har 7 steg typ) tappar balansen och ramlar och skrapar upp hela vänter smalben + en bit från stortån! snacka om klant!

så nu har jag haltat runt sen i måndags..usch.. kan inte få på mig en strumpa ens..ååh



ser inteså farligt ut och det läker fort ,bra det!

Smidigt ellan smidigt!

Kommentarer
Postat av: Bea

Aj aj aj klantskalle!!

2009-06-18 @ 11:47:44
URL: http://grandtheft.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0