jädrar!

Shit va varmt det är ute!! och sen kommer man hem till en bastu till lägenhet!
usch kvavt och äckligt.. nej nu ska jag ut på stan sen ska jag handla något som vi ska äta till middag!

på arbetsförnedringen sa de inte så mycket.. dem babbla om att man ska söka söka söökaaaaa.. och det fattar man väll annars skulle man inte gå dit ..obs det var bara ungdommar som gick dit UTAN a kassa så varför skuulle man gå dit och inte söka jobb? idiotiskt! jag får inte en krona därifrån iaf inte ett enda bidrag om jag har fattat det hela rätt..

yeye nu är det gjort och jag har anmält mig till att få en jobbcoatch som ska hjälpa mig ( för de som verkligen vill ha ett jobb)

jaja ha de gött haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0