Hej hopp gummisnopp!

Hallå där!

nu är jag hemma igen.. ska strax börja med maten som blir en riktig brak/fin middag!
färskpotatis fläskfilé beasås grönsallad och egen vitlöksdipp! mumma!

kollade även posten förrut och blev jätte glad massa saker till mig!!
* bla. massa skisser och beskrivningar till olika klädesplagg som mamma har skickat! gud va roligt att sy egna grejer!
* mina två poket böcker
* ett vykort från ivana som är i kroatien

på marknaden blev det :

2 m Vitt tyg
1 m genomskinligt tyg med blommor på
en sjal ( fick jag)
en tygbit som var blå med massa blommor och en grön bit ( fick)
en påse full med massa olika knappar
3 trårullar
blått sidenband
band med spets

ALLT detta fick jag för 140 kr! och det var inte lite grejer det nu ska jag allt sy massa fin fina grejer!

köpte även jordgubbar
en låång tröja (grå)

Nyss ringde min jobb coatch! cool att ja har en sådan.. vi ska ses på fredag klockan 13:00 för att se hur det ser ut med jobb.
hon fråga mig även om ja skulle vilja jobba på donken eller BK men nja det är ju inte direekt det jag tänkt mig men just nu är jag så desperat att jag skulle kunna ta vilket jobb som helst! men jobbet var även på ullared och körkort har jag inget så vi får se om efter andra jobb..det var ju synd sa hon .. ja höll med NOT men haha jaja..vi får se vad som händer och fötter på fredag.

nej nu ska jag ta ett ryK! sätta på musik högt och plocka uppp stuff från golvet!:D

herrå!


 IM NOT CRAAAZYYYYYYYYYY!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0