Bra gjort sverige! 4 - 0 till sverige

Hallå hallå..

ja eftersom det var fotboll igår så var det ju inte lite folk på ullevi.. ( där dem skulle spela mot malta)

vi åkte säkert runt i 45 min för att hitta nått.. till slut hittade vi en plats..och åt på samma ställe som sist.. det blev pizza.. ( usch) jag som har börjat träna nu har världens ångest för det..

alla som gick förbi tjoade och skrek och hade sverige tröjor på sig! YES!

tog tåget hem ungefär 21:34 träffade tommys mammas kompis hanna på stationen bland alla skrikande fotbollsnördar..

så idag då..'

jag ska verkligen städa.. måste NEJ fel.. Vill menar jag.. usch det ser verkligen förjävligt ut här..

sen ska jag till gymmet 2h

tommys bror rickard kommer oxå och ska stanna tills på söndag.. det är en pratglad grabb det..haaha

ja ne.. det är bäst att jag sätter igång.. tillochmed katterna nyser av allt damm.. usch frukansvärt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0