Tisdag

Hallå på er.. ja eftersom man inte kunde sova i natt så sov man ju längre idag.. usch gillar inte det egentligen..

men idag ska saker bli gjorda iaf..

* damsuga hela lägenheten
* köpa fak till papper
* greja i orning boxarna jag köpte igår
* tvätta

Har nyss gjort iordning tommys "Mat-påse" och pussat honom hej då innan han gått till jobbet..
så nu ´kommer han inte hem förrens imon klockan 07:00 Puuust..
men jag är inte helt ensam iaf katterna följer mig vart jag än går u lägenheten så det är mysigt..

läste igår på Aftonbladet att Igår den 19 januari var den MEST DEPRIMERANDE dagen på hela året
eftersom allt med julen är över och alla löften man lovat sig själv är brutna..
allt blir samma helatiden och grått..
usch

nej nu ska jag ner till tvättstugan sen ska jag rota fram lite pennor och sätta mig och skissa lite tror jag :)

Xoxo £llan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0