Måndagsbarn



Hallå på er allt bra med er idag?
ååh vad det känns bra att vara uppe tidigt!
tänk att lite ljus nu i mitt liv känns som om jag skulle klara av allt! ingenting är omöjligt.. och efter all otur nu kanske det är påväg att vända? hoppas det :D det börjar ju bra så att peppar peppar ta i trä..

jaa, tvättstugan var upptagen ( suck) har verkligen mycket tvätt nu som helst och behöver verkligen tvätta..
lämna iaf en lapp där det stod att dem skulle säga till när dem var klara :)

pratade med mamma nyss med och hon får äntligen flytta imon! äntligen.. jag är verkligen spänd på att se hur hennes lägenhet ser ut och det får jag se med när jag åker till trollhättan den 14 till beas 20 partaj :)

shit tänk att man fyller 20 i år, det är inte klokt det känns som om det var igår man var 15 typ.. det har gått ruskigt fort !

Jag är iaf glad för att hittills förumtom mina dåliga betyg då men vem behöver dem när man kommit in på ringhals? :D ååh är så glad för att jag fått in en fot där!

nej nu blir det mera kaffe!
Xoxo £llan

ps. skaffade photoshop igår så ska fixa och leka lite med bilder, kul va? ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0