Lördag- Kaffe bra mot träningsverk?

Jag vaknade klockan halv 6 i morse av att turbo kissade på täcket och höll på att krafsa FRÄSCH KATTFAN! hon har även gått runt och mjauoat 24/7 och jag har undrat va fan det är med henne..hm hm hm.. jaa jag tror min katt blivit kåt!
jaa faktiskt könsmogen har min lilla turbo blivit..hon är riktigt pain in tha aaaaas när hon e vaken för då är hon inte tyst.. hon liksom Skäller som en hund blandat med ett bilalarm :S aa jobbigt att höra på iaf

men min andra goding disel är det inga som helst problem med men det blir till att ringa till vetrinären på måndag för att boka tid för kastrering för tubo lär ju inte få sig nån karl i våran 3a mitt i stan,

ja så idag har jag tvättat täcken med tennisbollar :) och skurat alla golv i lägenheten så är grymt slut i kroppen nu.

men det är skönt att göra fint hemma :) då mår man bra när man kommer hem och det är skinande rent överallt.

Jag har läst i Solo-tidiningen att kaffe ska vara bra mot träningsverk? att det skulle vara "lugnande" och sådär. nån mer som läst om det? skummt - på¨tal om träningsverk så öppnar det ett nytt gym här i varberg typ 100 meter ifrån där jag bor den 9 januari..hoppas det är bättre än det jag går på nu..trivs inte alls där om jag ska vara ärlig..

jaa snart ska man hämta de sista i torktumlaren och knyta sig..

ha de gött alla Xoxo £llan


 


Har man snygg städfrilla så har man! haha, denna bjuder jag på!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0