Hellu! idag är det Onsdag

Idag vaknade jag sent! skit oxå! jag som var så stolt att jag vänt på dygnet.. jag vaknade 11!

så nu kommer jag inte somna lika tidigt idag och sen är man inne i den "onda cirkeln" igen..
Nej skräpning!
jag ska försöka fixa och greja helatiden nu så att jag blir trött ändå.. ( hoppas det funkar)

sen ska jag ut och gå med min fittnessdator haha :P

hade iaf en sms när jag vaknade i morse av cicci
och hon skickade det 05:41 vad nu denna människa gjorde upp så tidigt, för det är inte likt den cicci jag känner :P

hon fråga iaf om jag ville komma till trollhättan imon och gå ut på lipz för attt fira isabella..

ååh jag är verkligen sugen! det var jag sist när Ivana var här förra veckan med.. var på sånt party humör!

men men pengar pengar.. det är man inte gjord av och spec nu när man vart arbetslös ett bra tag.. usch men ska iaf tänka på saken..

Mamma flyttade igår med till sin nya lägenhet.. hoppas allt gick bra och att hon trivs.. är verkligen spänd på att se hennes nya lägenhet :)

Xoxo £llan

( har blivit besatt av min VITA KAJAL igen.. tycker det är supersnyggt och man ser inte så "översminkad ut ".)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0