God morgon!

God morgon på er!

som man säger varje år innan det nya börjar så är det nyårslöften. och ja, jag vill och försöker sluta röka.
yeah right tänker väll ni då.. men det är sant vill så gärna sluta med den skiten.. därför har mitt humör inte vart på topp.

så vad händer idag.. förrutom att det är min och tommys 2år och 2månaders dag idag så händer inte så mycket

funderar på att du ut på en promenix? hhm já få lite luft och kanske små städa lite..

märkte att grannen hann före mig med att tvätta grrr :P

fick faktiskt frukost på sängen idag :) så söt är han min pälsk färska frallor och multivitaminjuice och hjärtformade nobless :)

nu ska jag dra mig och göra mig i ordning.

Xoxo £llan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0