Dessa tråkiga måndagar...

Blä jag tycker måndagar är tråkiga..

har nyss legat på golvet och spratlat som en tok med benen till musik - träning hemma kallas det egentligen.
Man känner sig gött dum när man ligger där.. men har man bra och hög musik kan det faktiskt bli roligt.

har dratt i mig 4 koppar kaffe idag på mindre än 2 h så är lite hyper nu.. vet inte riktigt vad jag ska göra.. är så rastlös..

vad gör ni denna måndag?

det värker i mina ben :P hehe

later! xoxo £llan


Gäsp, sen blir det så mörkt fort med. på inte tala om hur kallt det är ute! blä jag vill ha sommar nu!

Kommentarer
Postat av: Emma

Sommar skulle inte vara helt fel att ha nu i dessa kalla och mörka stunder..

2009-01-05 @ 19:37:55
URL: http://godsflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0