Torsdag- förhör

Hej på er.. har precis pratat klart med polisen i telefon Förhöret...

Jag tror att hon avslöjade för mycket ändå.. vissa saker är det sekretess på men jag fick reda på allt.. vem han var som försökt handla på kortet.. var han skulle handla och vad han skulle handla... KOKTA POTÄTER också... nu får jag verkligen skärpa till mig.. denna gången gick det bra eftersom jag inte hade mycket pengar på kortet och att han åkte fast direekt.

puuh..jag är värrre i halsen idag med :( usch det riktigt känns som om jag sväljer ner ett ton grus så fort jag måste svälja..

vad händer annars idag då? ( ska försöka ta det lugnt men är så rastlös!)

*  Byta Bank?

* Gå till Guldfynd ( igen)

* dammsuga lägenheten ( iaf det jag orkar)

* diska och laga mat såklart :)

Nu blir det kaffe :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0