Tisdag!

Japp nu sitter jag och smuttar på frullen :) så otroligt gott..

jag har verkligen fastnat för ett recept på en smoothie.. kör samma varje morgon ( har inte tröttnat än) haha



* ½ Paket frysta björnbär
* 1 påse med blandad frukt ( jordgubbar,banan,hallon) finns en speciell smoothie påse man kan köpa i affären med små påsar i.
* En hel vanlig banan
* 2 dl yoggi björnbär
* 1 tsk honung
- MIXA!


Perfekt start på morgonen! en smoothie, 1 kopp kaffe och en frukt som idag blev apelsin :)

nu ska jag dricka upp och sen blir det duschen!

ska kolla om det är ledigt i tvättstugan idag med.. eftersom täckena tog tid att tvätta igår så det blev inte så mycket kläder tvättade.

Så Idag:
* tvätta ( om det är ledigt)
* Dammsuga vardagsrum ( märkte att katterna vält ut en blommkruka - jord överallt.
* dammsuga kök
* Gå till JC och köpa mina efterlängtade jeans som är på rea ( fick presentkort på jul av pappa)

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0