Tisdag Kväll

Hej på er!

jaa, idag har det inte vart någon händelserik dag inte. nej nej.. har legat i sängen nästan hela dagen och nå bättre i halsen blir jag inte snarare värre känns det som.. nu utöver att halsen känns alldeles tjock så har jag fått jobbig hosta och det känns som om jag ska hosta upp mina lungor så fort jag hostar.. USCH

Så sängen är den plats jag tillbringat all min tid idag..

men som sagt är det ju tisdag idag och det betyder att det går massa bra på tv :)

19:30 - så går Unga mödrar på kanal 5

19:00 - 2½ men på 3an

19:30 - Sex And The City på 3an

20:00 - Top Model 11 på 3an

21:00 - Andra avenyn på 1an


så då har man inte haft det så tråkigt ändå

Usch känner mig helt orkeslös och tjock i huvudet och är så sugen på en cheeseburgare att jag skulle kuna mörda för det.. (hur jag nu kan vara sugen på nått mitt i allt detta)

Imorgon hade jag iaf tänkt att titta på Vakna med The Voice eftersom jag hörde att Kenza skulle vara med där i direektsändning.. det kan bli kul att se :) har ju bara läst det hon skrivit så det skall bli kul att få se hur hon e "Live" :P
om man säger så :)
07:25 började det har jag för mig i kanal 5 .





Kommentarer
Postat av: Emma

Oj, ser nu att jag missade Top model igår.. asch..

2009-02-04 @ 08:20:44
URL: http://godisflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0