Tisdag kväll

Hej på er.. nu har jag precis ätit och röjt upp i köket.

det är så bra att jag och tommy gjort en matsedel ( så det slipper bli tjaffs om att vi inte vet vad vi ska laga.. det finns inget hemma osv.. skit bra tummen upp för det!

idag var det kötbullar och potatismos som stog på listan.. jätte gott blev det "stolt"
jag lagade maten medans älskling vilade sig efter jobbet..

imon blir det spagetti och köttfersås :) det är gott det med..

nu blir det en lugn kväll iaf..

18:00 Cops på 6an

21:00 Andra Avenyn i 1an


( en gammal bild som är tagen på lisebergs julskyltning)
Här äter vi renkött ( smaka nästan som kebab)
( framför tältet är tommy hans framor och farfar och kerstin)
Jag tar kortet :D

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godkväll!!! Nu är man hemma efter möte det höll på i ett par timmar vart bjuden på en semla det var gott. Synd att inte halsen vill bli bra hoppas snart på bättring. Kram Susanne

2009-02-17 @ 20:57:25
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0