Lugn Lördag

Hej på er !

Idag har det vart en lugn lördag.. sov längre och låg och drog mig.. hoppade i ett varmt bad!! åhh måtte jag bli frisk..förkyldningen ligger och lurar helatiden!
en stunden känns det ganska okej.. men rätt som det är blir man orkeslös och andas sådär "varm" luft , som man gör när man är sjuk..

Tänkte lägga in lite foton som jag tog igår iaf innan man kryper ner i soffan IGEN och myser med tommy..


en galen Turbo


Det är så roligt att ta kort på turbo.. för hon sitter verkligen helt stilla tills jag tagit kort.. innan hon börjar gå igen :)

En lagom krasslig Ellan ( innan städning) :)



sovstund :)


Jag och Tommy fick blommor av suss och magnus när dem kom hit :D


Här har vi suss och magnus.. SOM....


SOM också kan bete sig så här :)


Tommy darling :) bästa någonsinnnnn!!


coolt katten med de två huvuden


Vi kollade på Let´s Dance med :)'


Oj nu hörde jag en "NÖJD" rap ifrån vardagsrummet som jag tror innebär att tommy har dragit i sig hela mitt cola-glas som stod på bordet..
jaja, då blir det en sväng in till köket innan soffan då :)

Hoppas ni har det bra och framförallt MÅR bra.. verkar som om nästan alla är sjuka nu..usch! sommar och sol och glatt humör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0