Lördag 21/2

Idag vaknade vi tidigt. Tommys familj och släkt brukar ta en dag när det är vinter och åka till sjön och mysa :)
idag fick jag följa med :)

vissa åkte skridskor andra pimpla efter fisk vissa satt och värmde sig vid brasan och drack varm choklad :)

Men jag ville få med detta på bild.. ( fick även hjälp av suss med några bilder )


( jag innan vi åkte)


KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT SE DEM STÖRRE!


                        

Titta på bilderna och njut! detta var en underbar dag!

Efter detta vi var på sjön från 11:00 till 15:30 ca innan alla börja frysa.. då åkte vi hem till tommys mormor en stund.. för senare på kvällen så skulle vi på födelsedagsmiddag hemma hos fia :)
alla som var med på sjön var även med på middagen :)

TREVLIG dag med andra ord :)

Senare på kvällen så skulle jag och tommy och hans bror åka hem.. det var verkligen snöstorm! det tog oss 2 h att komma hem till varberg som vanligt vis brukar ta en halvtimma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0