Hemma Igen

Jaa nu har jag vart på vårdcentralen där dem

* kolla mig i halsen
* stack mig i fingret ( aoouutch!)
* kolla om ja hade feber..


( ej egen bild)

dem misstänker att jag börjar få astma sa dem.. usch

men till min tröst fick jag tillbaka att alla mina svar var normala ingen halsfluss eller så..
 Bara en pain in tha assssssss förkyldning som jag får dras med tills den ger sig..

cyklade dit idag med! 9 minuter det måste vara ett rekord! jag hade till och med tid att gå och köpa en banan och en loka innan och fick till och med vänta i 20 min innan det var min tur..

det är inte likt mig.. jag är en sån person som gärna väntar till sista sekund och stressar ihjäl mig..

fick vänta i 40 min på att göra proverna bara det var lite segt men men..

Min läkare är så himmla ball.. han är nog den bästa läkare jag haft :)

etfer det cykla jag hem igen i världens snöstorm och jag mitt pucko glömde vantar så mina händer blev nästan smurffärgade :) hehe

sen köpte jag min fondaition som tog slut idag på pricken! och ett jätte fint lipgloss :)


Fondation loreal paris w3 149:- på MATAS

Lipgloss ljus korall 98 :- på MATAS



Jag är supernöjd :)

Hur har eran dag varit?


Kommentarer
Postat av: Susanne

Godkväll!!! Här är det bara bra min förkylning har gett med sig tack och lov för den tog några veckor det var så jäkla jobbigt för träna kunde man ju inte göra men nu är jag åter i form för träning skönt. Ha en bra kväll. Kram Susanne

2009-02-16 @ 18:35:31
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0