God Natt!

God natt på er !

nu har jag kollat på Efterlyst och det där programmet precis efter fat hospital eller vad det heter.. att väga 340 kilo kan ju inte vara någon hitt alltså..han gick sina första steg på 3 år! 10 steg blev det..
sen en annan tjej som lärde sig att klä på sig för andra gången i sitt liv.. och det var 3 år sedan hon tog på sig sina strumpor helt själv..

jaa tänk så långt det kan gå egentligen..

men nog om det..

nu ska jag krypa ner i den varma och goa sängen..

och ska förhoppningsvis komma upp i tid imon.. är så rastlös helatiden nu när jag är halvsjuk helatiden..usch

Jag har även pratat med pappa en lång stund i telefonen han som btw kommer och hälsar på på Söndag :) ska bli kul har inte sett honom sen jag var i trollhättan sist och då bara snabbt kanske 2 h innan jag skulle hem igen..

vi pratade om allt.. och gud och satan och hela baletten ( våra samtal har en tendens att bli väldigt djupa.) fråga mig inte varför och jag vet inte vem av oss som börjar..

Vi pratade även om det hemska som har hänt jenka och hennes familj i brålanda den 12 februari. hennes pappa blev skjuten.. det är sjukt!
jag tänker ofta på dem..r.i.p .. jag förstår inte att någon har mage att kunna göra så inför hans son dessutom.

nej nu ska jag krypa ner..

Hoppas ni har haft en bra dag,,


Favvorit i repris haha visst ser hon galen ut!? haha


Kommentarer
Postat av: Bea

så söt katt:D

2009-02-19 @ 00:39:18
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså shit, gå mer här och samla poäng! har varit med i 10 minuter och redan fixat så jag får ett presentkort på h&m på 100 kronor! =D http://www.gratisrefill.se/recruit/25623/

2009-02-19 @ 02:35:40
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Läget? Ha en bra dag. Kram Susanne

2009-02-19 @ 06:10:42
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0