God Morgon!

Kolla vem som är uppe med tuppen då?
haha jo men det är ju jag! vaknade av alla tommys alarm han ställder för att komma upp.. alltså två mobil alarm som ringer om varanan minut.. sen kurra det rejser i magen med så varför inte gå upp?

sitter här med min morgon smoothie lite yrvaken


mumms

Utanför mitt fönster ser det ut såhär.





chookad !? jaa tack...det syns kanske inte på bild men det snöar faktiskt ute nu med!
Jag tycker att det kan sluta snöa nu, det har gjort det tillräckligt och är bara jobbigt nu istället för som jag tycker att det egentligen är fint när det snöar..
Men nu vill jag ha vår..efter att ha haft 2 underbara dagar med sol så vaknar man till detta..äsch..

Hur är det med er denna morgon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0