Efterlyst ikväll hörrni!

Japp ikväll 21:00 i 3an är det dags för efterlyst - det bästa programet tycker jag..tänk hur vilken skillnad det måste vara men hur dem får fast brottslingar när det sänds framförallt på tv och att alla hjälps åt..och att man beröms för att ge bra tips.. inte för att jag tycker det ska behövas men om det funkar så..

Efter som jag bott i varberg sen 31 juli 08 och innan dess bott i trollhättan hela mitt liv så är jag lika nervös som alla andra trollhättebor om Saab.. det verkar gå nedför rejält...tyvärr..det finns väll nått man kan göra åt detta ( man vill tro det)
vad tycker ni om detta?

Jaa. idag är det tyvärr ingen solig dag som det har vart alla andra dagar denna vecka.. idag är det för det första jäkligt kallt och har snöat en del och snöar fortfarande..

Jag tog en dusch för ett tag sen för att värma mig lite ( det är så fruktansvärt kallt i våran lägenhet och våra element låter mysko..men vad händer då? jo varmvattnet tar slut PERFEKT men då hade jag redan schamponerat in håret så att duscha ur det med kallvatten var ingen hit.. jag huttrade och hakkade tänder mer än nånsinn när ja kom ut från badrummet och burra ner mig i sängen en stund.. och nu sitter jag här.

Jag kom på en annan sak.. har glömt min stegräknare idag damn! så jag får ta det imon ist..

Det blir nog en promenix senare ( om jag orkar och om halsen inte känns förjäklig)

vad har ni hittat på idag?


Jag förstår inte nöjet som katt att alltid skrynkla till mattan.. jag lägger den rätt minst 6 gånger per dag,, men när jag kommer tillbaka har dem skryklat ihop den igen.. jag har iaf sett turbo använda den som språngbräda när hon ska rejsa efter disel i vardagsrummet.. Katter ni har LYCKATS den får ligga så.. fine

:D maat snart då :) köttefersås och spagetti YUMMY

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!! Ja inte ser det så ljus ut för saab tror nog det går åt pippan men det gör det nog för volvo också vi får inga svenska bilmärken kvar och saab och volvo som har varit så länge man kan minnas. Hur är det annars halsen bättre? Kram Susanne

2009-02-18 @ 16:43:35
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Mia

söta kissar :)

2009-02-18 @ 20:13:57
URL: http://mlyytikainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0