118100

Jag smsa en fråga till 118100.. det som kommer upp varje gång det blir reklam på 3an.. - "svar på allt" säger dem..

så jag ville testa..

Min fråga - Hur vet man att man älskar någon?

Svar: att älska någon innebär att man tycker om den personen i alla väder och i allt den gör. Man står ut med dens dåliga sidor för att det är en del av den personen. Att älska är både ett givande och tagande.

Vad tycker ni om det svaret?
jag tycker att det beskriver ganska bra ändå.. på en svår fråga..


Kommentarer
Postat av: Emma

Mjo, det var ett bra svar,jag blev förvånad :p

2009-02-09 @ 11:49:31
URL: http://godisflickan.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja, det var ju inte den lättaste frågan faktiskt! Jag gick in på deras hemsida för ett tag sen, för jag blev så nyfiken på alla dessa frågor utan svar de gör reklam för, och där fanns alla svaren. Fast inte på vad kärlek är. Men det vet vi nu :)

2009-02-09 @ 12:41:53
URL: http://missredhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0