Tomten jag vill ha en riktig jul en sån som man hade när man var liten

Hej hej på er!


gjorde två satser med julkola idag och har slagit in ena plåten samtidigt som jag fortfarande tvättar!



i högra hörnet av plåten ser ni dem som är inslagna..
har bara klippt ut bitar av bakplåtspapper till att slå in dem med :)


ja, nu ringer alarmet om 14 min till tvätten.
Jag har sista tvätten i tummlarn nu!

Känns skönt.. men om det är ledigt så får jag nog tvätta imon med har en hel del kvar.

Förstår inte varför jag inte kan planera inför tvätten alltså..
det hinner alltid bli för mycket tvätt så man får tvätta hela dagen!

ist för att samla till en tvätt och sen tvätta en gång i veckan typ..

men jaa så är det med det.. jag kommer in i det :P

sen är det inte så lätt för den dagen man bestämt sig för att tvätta är det alltid upptaget!:P

inte för att jag tänkt så utan när jag bestämmer mig så är det för att det inte går att stänga någon av de två tvättkorgarna jag har.. dåå MÅSTE man ju änna göra nått åt det...


Jaja sitter iaf och väntar på att Efterlyst skall börja 21:00 på 3an..


åh när man väll börjat med att julbaka så vill man så gärna fortsätta..
men jag har lovat att jag och sandra skulle göra det ihop och just nu är hon i borås
så det får vänta..

men man fick allt LITE julkännsla när man gjorde julkola och lyssnade på - all i want for christmas is you med mariah carey.

hihi nej nu får jag förbereda mig för att gå ut i kylan
( tvättstugan ligger i källaren som man måste gå ut på bakgården för att komma dit )


Skriver mer imon

Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0